anything
AirNav RadarBox
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 


Author Topic: old version to new version 5  (Read 3129 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jasper37

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 93
old version to new version 5
« on: October 20, 2013, 12:36:38 PM »
can anybody plz advise what files i need to move over to new ver 5
when i click to see  previous  certain aircraft in "my log"  nothing is showing now in there even tho i have seen this aircraft many times previuosly

Man thx for any help re this

Runway 31

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 32387
Re: old version to new version 5
« Reply #1 on: October 20, 2013, 01:05:00 PM »
Did you move over your previous mylog

Alan

jasper37

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 93
Re: old version to new version 5
« Reply #2 on: October 20, 2013, 01:30:28 PM »
Hi alan nope not moved any files just installed new version in new directory

thx

jasper

Runway 31

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 32387
Re: old version to new version 5
« Reply #3 on: October 20, 2013, 01:35:32 PM »
Jasper,

Move your old mylog and replace the new one in the new directory with it.

Alan

jasper37

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 93
Re: old version to new version 5
« Reply #4 on: October 20, 2013, 02:12:32 PM »
cheers alan i have copied over the 2 files" my log.db3" and "nav data.db3" when i left click the icon to open
the program it opens and runs ok but doesnt show my previous dats from older ver
i poss know what this reason is...... i was advised from support to run prev ver  using a right click on the icon and "run as administrator" which i have allways done
i have just right clicked the new ver 5 icon and "run as administrator"which now it shows all the old data trans over
wht i wanted to do was get away from the right click and use this new version  left clicking the icon
any ideas re this ?
are u on any messenger services?
thx mate for ure help

jasper

Runway 31

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 32387
Re: old version to new version 5
« Reply #5 on: October 20, 2013, 03:27:48 PM »
Jasper,

I have always just left clicked.  What happens when you do that?

Please feel free to PM anytime.

Alan